Lördag, 23 oktober.

2010-10-23 @ 15:32:16
Igår var jag hos Frida och Jocke och kollade på film. Dock blev det bara en film, "Yes man", som vi kollade på vi gjorde nämligen en massa annat också. Först for vi till Fridas broder och hämtade en tältsäng jag skulle sova i, sen eftersom det började snöa otroligt mycket och blev väldigt halkigt så for vi till Jockes föräldrar och byte till vinterdäck.

Och dom har nog världens sötaste hundar! :o Vi får se om Frida lägger upp några bilder då kan jag ju länka, dom är hur söta som hälst! ♥ Sen hamnade vi hos Jockes syster Jenny medans han letade mer vinterdäck så vi var kanske inte hemma hos Frida igen förrän halv 11? Det var iallafall var min kväll bestod utav, nu ska jag sitta på facebook och fortsätta på bloggdesigen! Måste ju säga att det inte går fort alls! hehe

Från i sommras på mig och Fanny.
Bara för att jag skulle visa upp något :)

Kommentarer
Skriven utav: Emma

Jo tack det är fint, sj?

2010-10-25 @ 09:45:00
Skriven utav: Nicole

Okejokej, bra det.

2010-10-25 @ 09:45:20
URL: http://nickedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Bli ihågkommen?

Har du en email? (Syns bara för mig!):

Din hemsida/blogg´s adress:

Din kommentar:

Trackback